Jul!

Jag hoppas och tror att det kommer bli den bästa julen någonsin i år!
Sådär i mitten utav november brukar jag börja lyssna på julmusik, tänka ut julklappar och börja småpynta lite. Än så länge har jag bara hunnit pynta datorskrivbordet med en väldigt mysig julbild och hunnit inhandla en present. Jag känner att julen 2009 mer kretsar kring familj, mat och vänner än paket. För mig är det egentligen överskattat med julklappar och anledningen till att jag handlar dom är för att jag ska ha en ursäkt att gå och njuta utav all julstämning i affärerna.
Julmusiken är däremot väldigt viktig och jag har hunnit samla på mig några favoriter under åren. Så fort sommaren är över och jag har gett upp hoppet om de sista dagarna av värme och sol så brukar jag börja tänka på julen. Det är julen som håller mig levande när träden står nakna, det spöregnar och det känns som om solen inte varit uppe på flera dagar. Jag tror jag ska tvinga med mig Robert ner till stan i eftermiddag så vi kan gå och handla lite julpynt på Poundland! Här kommer mina topp fem jullåtar! Enjoy

Kommentarer
Postat av: syster
2009-11-12 @ 19:10:37
URL: http://tilliew.devote.se
Postat av: emma
2009-11-13 @ 08:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0