Mitt nya liv!

Hur många gånger har man inte lovat sig själv att man ska börja sitt nya liv? Allt för många gånger om man frågar mig. Man går alltid in med samma entusiasm och vilja men sedan någonstans på vägen så går det snett. Robert brukar ju dra ner mig i sockerfälla efter sockerfälla eftersom att han årligen äter sin kroppsvikt i snickers. Jag har därför utmanat min pojkvän och tillsammans ska vi bli lite nyttigare, den som misslyckas får sova i trappuppgången en vecka.
Denna vecka får vi inte äta något godis, ingen läsk, inget vitt bröd, inga krämiga såser, inga impulsinhandlade cheesburgare, ja ni förstår poängen. Vi hade skrivit upp en matlista och en inköpslista och handlade för allt som allt 32 pund idag. Tjejen i kassan bara stirrade på oss när vi lassade upp grönsak efter grönsak och frukt efter frukt. Man kunde se hennes OMG-Face när vi helt enkelt inte köpte något godis eller chips. Det var nästan så man ville vända om men vi valde att ignorera Mrs fish and chips och försöka klara oss igenom den här veckan!
Det här fick vi med oss hem...

Kommentarer
Postat av: a
2009-11-23 @ 18:50:14
Postat av: Jonna
2009-11-23 @ 18:52:01
Postat av: ira
2009-11-23 @ 19:04:21
URL: http://solovyova.blogg.se/
Postat av: emma
2009-11-23 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0