I Love Edinburgh!

Igår hade jag och Robert en heldag i Edinburgh! I söndags hade jag packat ner allt, gjort matsäck och sett till att jag inte glömt något. Precis när vi kommit fram till Edinburgh och jag skulle t upp kameran och fota den vackra staden så visar det sig att Robert hade lagt ut den ur väskan. Jag blev så klart lite ledsen eftersom iPhonekameran inte är riktigt lika bra som min vanliga. Men men vad gör man.. Här kommer bilderna!
Vacker stad!!
Krokusarna blommar fortfarande!
Hösten är på väg!
Några andra blommor somjagintevetvaddomheter Shuddup! Don't give me the evils!
Edinburgh slott!
Beautiful view
Så mysigt med en julaffär! Jag längtar redan!
Konstelever eller något?
Vi passade på att Go Swedish när vi ändå var i Edinburgh!
Vi köpte med oss, gräddsås, mjölkchoklad, bilar, salta fiskar, lingonsylt, polly och havreflarn.
Det ända som saknas är BULLENS VARMKORV!!
Rab och hans nya halsduk

Kommentarer
Postat av: syster
2009-10-06 @ 19:22:00
URL: http://tilliew.devote.se
Postat av: emma
2009-10-07 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0