It's the wheel of the world turning around

Idag har jag gått och ner för mördarbacken ännu en gång! Det är mycket bra träning och jag känner efter två månader i Dundee hur mina benmuskler har vuxit! När jag kommer hem kommer jag inte kunna använda Svenska taighta jeans längre, det får bli baggy. Jag traskade även till ett Postoffice som ligger i stan och tänkte posta ett brev till min kära farmor och ett vykort till min morfar. Det blir ju inte att man hör av dom på samma sätt eftersom internet inte riktigt var lika utbrett på deras tid.
Ikväll blir det troligen en tripp till Nether Inn och småmysa i en fin skotsk bar!
Här är en bild Robert tog idag när vi var ute på en promenad i höstvädret! Fler bilder kommer

Kommentarer
Postat av: emma
2009-10-17 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0