Jobbintervju

Idag var det en seg dag till en början! Kände att jag inte mådde så bra på dagen, sedan kom Robbie hem och vi började göra iordning oss för att gå på en dansföreställning.
Klockan 6 kom Robert inrusande till mitt rum och sa att min telefon hade ringt. Jag som var upptagen och hade pluggat i Mariahs nya platta i öronen hade ju självklart misst det. Jag ringde upp och mannen i andra ände frågade om jag ville komma på en jobbintervju imorgon! Det jobbiga med att skicka ut sitt CV till vartenda jobb som går att hitta är ju att man inte vet vem det är som ringer. Så jag fick en adress, och det är tydligen en restaurang men jag har ingen aning om vad det var för jobb jag sökte, diskare?, servitör?, kitchenporter? No idea! Men det blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0