Mör i benen!

Igår tog jag, Rab, Jessica, Kajsa, Matt och Scott en tripp till simhallen i Dundee och åkte slides och lite Rapid river! Efter det drog vi till Nether Inn och köpte lite mat och öl och bara myste. På kvällen smådrack vi lite och drog till the Artbar. Lyckad kväll!
Idag vaknade vi upp till ett soligt och varmt Dundee! Jag hade verkligen fel bild av Skottland innan jag åkte hit, vädret är så mycket bättre än jag trodde! Jag, Rab, Kajsa och Jessica beslutade oss för att ta en promenad över till andra sidan för att se oss lite omkring. Samhället på andra sidan vattnet var oerhört mysigt och det kändes riktigt skotskt. Så efter 4 timmars gående så väntade en slapparkväll framför teven och Monsters Inc.
Imorrn bär det av till Edinburgh!

Kommentarer
Postat av: syster
2009-10-05 @ 09:37:52
URL: http://tilliew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0