1 dag kvar! Out of the darkness and in to the sun but I won't forget where I come from

Jaha, nu har man packat klart allt, växlat pengar och tagit farväl till de människor som betyder mest! Jag somnade sent igår och vaknade tidigt imorse. Jag vet inte om det beror på min reseångest eller för att mamma snackade/skrek i sömnen i rummet bredvid. Jag sitter just nu och lyssnar på all musik som jag la över till min macbook igår samtidigt som jag knåpar ihop det sista på mitt CV. I morgon kommer dagen jag väntat på länge, samtidigt fruktat länge. Självklart kommer jag sakna la familia men det måste man också göra någon gång i livet, kanske man kommer att uppskatta varandra mer då!

Klockan två ska vi ut till Robert och ha middag tillsammans innan vi åker. Jag tror det är dags att jag går upp och gör i ordning mig, man är ju inte allt för vacker direkt när man vaknar.




Förresten! När jag satt och lyssnade igenom alla gamla låtar hoppade den här upp. Längtar man inte tillbaka till 90-talet sköna stunder så säg! En grymt klämcheck Lutricia Mcneal sjunger så glatt även om hon saknar en framtand! Njut!




Kommentarer
Postat av: tilda
2009-08-23 @ 10:58:12
URL: http://tilliew.devote.se
Postat av: emma
2009-08-23 @ 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0