Go Downtown

Gårdagen blev en lyckad dag. Den började tidigt när jag, Carro, Jocke, Vicky och Cindy drog till Hackelboöarna för att sola och bada. Det blev ganska mycket springande efter lilla Cindy som roade sig med att jaga uttrar och nakenbadare. På väg hem från Rimforsa så fick jag ett samtal från en man som skulle komma och kolla på bilen. Det var ju bland det pinsammaste jag varit med om när han bad mig att öppna motorhuven och jag, hur mycket jag än letade inte hittade spaken. Förhopningsvis får vi rucklet sålt, den lär ju ändå inte användas nu när jag flyttar till Skottland om två veckor.

Kvällen spenderades tillsammans med massor trevliga människor hemma hos Cissi som bjöd på god mat och vågals. Hem kom man inte förens klockan halv 6 men det var det värt.

Kommentarer
Postat av: tilda the best ever!
2009-08-09 @ 18:15:57
URL: http://tilliew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0