Gud? Guud?

Jaha, idag har man gått och dragit på sig en förkylning. Jag vaknade med halsont och känner mig nästan lite febrig men förhoppningsvis går det över snart. Just nu sitter jag på Burgerking och trycker i mig en äcklig glass bara för att få tillgång till deras internet. Lisa är hemma och har ont i huvudet samt ligger i en väldigt trasig säng. Idag klockan 17:30 har vi en visning på en lägenhet. Eftersom att Robert började skolan idag så blir det jag som får ringa runt och sköt allt gällande lägenhet och sökande av jobb också förstås. Jag ringde ett jobb som städare på The University of Dundee idag och talade med en trevlig gammal dam. Hon sa att de för tillfället hade fullt med folk men att hon sparade namn och nummer och skulle höra av sig om saker ändrade sig.
Nu hade jag tänkt att packa ihop mina saker och springa bort till den skotska arbetsförmedlingen jobcentreplus och hämta ett telefonnummer och sedan boka möte för att få ett National Insurance Number. Efter det ska jag ringa några samtal gällnde lägenheter och sedan gå till några förmedlingar. Igår hade vi en riktigt bakis-slappar-dag vilket resulterade i att vi spelade in en kortfilm i kollektivet. Förhoppningsvis kommer vi kunna klippa ihop den och lägga upp den på bloggen snart men här kommer lite backstagebilder! Enjoy wankers.

Kommentarer
Postat av: emma
2009-08-31 @ 16:30:25
Postat av: syster
2009-08-31 @ 18:21:25
URL: http://tilliew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0