It's getting closer

Klockan halv sju mötte jag mina solstrålar på stan för att sätta oss på Georges och ta en fika. Det känns alltid lika kul att utbyta lite utav våra liv på ett fik en sommarkväll. Det visade sig att alla skulle börja plugga förutom jag. Jag tar nämligen mitt förnuft till fånga och reser utomlands och jobbar i finanskrisen. Jag tror att om man vill så lyckas man eftersom jag absolut inte kan se mig själv sitta i skolbänken riktigt än. Självklart ska jag börja plugga någon gång, om jag inte på något sätt blir ekonomiskt oberoende under nästa år och sysslar med mina hobby på heltid resten utav mitt liv. Den chansen känns dock ganska låg så.

Jag önskar Cissi, Stephi Malin och Natta all lycka till med sina studier och jag antar att vi ses på juldan!

Vad det gäller Skottland så har det inte hänt allt för mycket. Vi har en lägenhet på gång och en vän till Robert som bor i Dundee ska se om den duger åt oss. 


Och här har vi staden som vi ska bosätta oss i.

Kommentarer
Postat av: magdalenaQ
2009-08-12 @ 10:53:55
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/
Postat av: tilda
2009-08-12 @ 20:02:58
URL: http://tilliew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0