Did they all run off when they knew that I was comin' round?

Hola!
Kom nyss hem från en födelsedagsfest för Matt. Kvällen började med att vi försöp och fixade oss lite hos Kollektivet. Det var nämligen utklädnad och man skulle föreställa en rockare. Jag och Robert siktade på glamrock vilket vi tyckte passade oss bäst!
Det har varit en väldigt mysig helg även om jag har försökt spara alla pengar jag har tills mina kära vänner kommer hit nästa helg. Nu sitter jag och käkar färska oliver fyllda med fetaost som jag köpte på matmarknaden inne i Dundee. Dom visade sig vara svinigt dyra när han lade upp dom på vågen men då kan man ju inte riktigt säga nej. Sjukt goda var dom i vilket fall som helst!
Jag har fått många frågor angående kollektivet och vad jag egentligen menar. Kollektivet är ett gäng med 6 svenska danstjejer som tidigare gick i Roberts klass. Det är en väldans mix av personligheter men dom är oerhört roliga och både jag och och Robert är väldigt glada för att dom finns här i Dundee och sprider svenskhet och förgyller denna stad!
I fredags såg vi en skräckfilm tillsammans med dem som hette Rec. Den var sjukt äcklig och jag kan verkligen rekommendera den! Den börjar väldigt töntigt men blir tillsist oerhört läskig!
Idag bjuder jag på en bild där jag är nedsmetad med kajal och maskara efter rockfesten.

Kommentarer
Postat av: magdalenaq
2009-11-29 @ 23:00:58
URL: http://magdalenaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0