Don't find a reason to say Coulda Woulda Shoulda, but I didn't do that

Ännu en vecka flyger förbi i Skottland! Det är redan onsdag och om två dagar är det helg! Det känns väldigt underligt hur snabbt tiden går! Nu har man börjat känna sig hemma i lägenheten och igår gick jag och Robert på en liten upptäcktsfärd runt området och hittade till vår stora förvåning ett sjukt stort Tesco bara 10 minuter från vårat hus! Då blir det dit man går hädanefter!
Idag sitter jag på Dundee Library och kollar runt på nätet efter jobb. Det verkar finnas en del jobb, sen så antar jag att det är väldigt hög Konkurrens men men allt går om man vill. I måndags bokade jag ett möte för att få ett National Insurance Number. Den vänliga damen i luren berömde mig för min engelska och sa att det var lite väntetid för att få ett möte, så nästa onsdag ska jag lite halvnervöst ta mig till Jobcentre plus i Wellgatebyggnaden i stan.
Solen skiner i Dundee och det känns riktigt bra att vara här, ännu skönare är det att efter 3 veckor i ett kollektiv äntligen få lite tid för sig själv! Det behövs.

Kommentarer
Postat av: Mamma Kicki
2009-09-16 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0