Fredag

Jag har ångest!
Det märks att man närmar sig den 24 Augusti när man känner hur det kniper till i magen till och från. Jag tror inte mina nerver kommer klara det här så om det finns någon vänlig människa som vill hämta mig den 24 Augusti på Skavsta så feel free. Jag tror dock att när jag sitter på planet så kommer jag lugna ner mig, beställa in några starka drycker och vakna dagen efter i ett regningt Dundee. Det är väl först då som jag kommer inse att det inte finns någon återvändo. 

Nästa vecka har jag massvis att stå i eftersom jag är en sådan person som skjuter upp allt till sista sekund.
Jag ska:
  1. Tvinga/Be mamma att tvätta alla mina kläder tills på måndag
  2. Skriva om mitt CV till något språk som kallas Engelska
  3. Skriva ut mina CV:n på närmaste skrivare
  4. Fortsätta leta lägenhet
  5. Packa
  6. Säga hejdå till vänner och bekanta
  7. Ha middag med mor, Tilda samt Robert och hans mamma
  8. Växla pengar
  9. Köpa ett datorfodral
  10. Köpa en dator
Jao det var väl typ det. Natti natti


Lämnar ett regnigt land för ett annat, feels so nice.

Kommentarer
Postat av: emma
2009-08-16 @ 10:55:28
Postat av: robban
2009-08-16 @ 21:34:51
URL: http://dasarerobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0