Life is for the living, the forgiven and for leaving town alive.

Det finns verkligen inget bättre än att lyssna på gamla låtar. Jag och Tilda sitter med min gamla hårdisk och lyssnar igenom det enorma musikbilbiotek som jag lyckats samla på mig under åren.
Det börjar närma sig måndag nu och det känns oerhört spännande! Imorrn blir det ett besök till forex och sedan raka vägen ut till Robbie och hämta min dator. De senaste dagarna har gått åt till att packa och göra vissa iköp som mer eller mindre behövdes. det konstigaste inköpet blev en inbunden sidenklädd dagbok i guld för 30 kronor på rusta. Fråga mig inte varför men jag fick en väldigt konstigt infall att börja skriv ner mina memoarer och vem vet den kanske kommer rymma några nya låtar.

Titta vad jag hittade på min gamla hårdisk. klaga inte för jag har värre bilder...


Slutar tvåan på Katedral.


haha samlar pussar från Malin och Cissi


Vicky och min vovve


Malin och Natalie säljer kaffe


Snygga redan när vi var små, haha


Lisa kommer ut ur garderoben





Natalie och jag looooove Cake!


Kommentarer
Postat av: emma
2009-08-21 @ 14:15:54
Postat av: Anonym
2009-08-22 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0