Greenpeace

Jag har i flera månader nu varit medlem i Greenpeace och donerar varje månad en summa pengar till organisationen. Jag tycker att den är oerhört viktig och det känns bra att veta att mina pengar används för bra saker. Miljön har ju alltid legat mig varmt om hjärtat och i våras när jag blev stoppad av en tjej på stan så kunde jag helt enkelt inte säga nej. Jag har nu gått igenom mina tillgångar och känner att det är en utgift som jag måste dra ner på. Så jag ber om ursäkt Greenpeace men det här är en sista månaden som ni får pengar av mig. Jag lovar dock att jag kommer tillbaka när pengarna börjar rulla in som dom ska.

Kommentarer
Postat av: Camilla
2009-11-20 @ 12:59:40
URL: http://millansmemaorer.blogg.se/
Postat av: Mamma Kicki
2009-11-20 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0