Jordens undergång

på senare tid har det börjat tjatas massor om att jorden kommer gå under 2012. Jag har ju vetat väldigt länge att teorierna har funnits och tycker självklart att allt sånt här är intressant. De anledningar jag har hört talas om är att
Maya kalendern tar slut
  1. Planeterna i solsystemet står på rad
  2. En sibylla under antiken förutspådde detta
  3. En bot som förutspår börsmarknaden har förutspått massvis annat som till exempel vad som hände den 11 september och den förutspår jordens undergång.
  4. The book of revelations(sista boken i nya testamentet) säger det
  5. Den kinesiska texten Ching föutspår det
  6. En planet vid namn Nibiru är på väg mot jorden och vissa tror den kommer krocka.
Jag vet inte riktigt vad man ska tro. Jag säger som så att Den som lever får se
Jag kan tipsa om den här arikeln

Kommentarer
Postat av: syster
2009-11-25 @ 11:13:46
URL: http://tilliew.devote.se
Postat av: syster
2009-11-25 @ 11:14:22
Postat av: lisa
2009-11-25 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0