Bråk, Jobbintervju, Dåligt väder,

Igår när jag och Robert skulle gå och lägga oss så hör vi världens skrik utanför! Vi ser inte mannen som skriker men vi hörde ord som mothaf***er, f***ing natzi boy och massa annat skit. Efter ett tag ser vi hur en oerhört full medelålders man har lyckats rangla sig över vägen och tillsammans med sin A-lagar vän satt sig vid soptunnorna. De skrek och svor och vi såg hur grannarna kollade ut genom fönstren. Det slutade med att farbror polis kom och hämtade galningarna. Efter det kom grannarna under hem och satte på dundermusik. Kul kväll!

Idag var jag på en arbetsintervju och det gick jättebra! Det är en ny restaurang som ska öppna och de söker massor med folk. De ska ta ut mindre än 20 utav 100 så konkurrensen är hård. Jag får besked nästa vecka så det blir spännande!
Idag är vädret piss här i Dunee, det är som att någon står med en sprayflaska 50 cm framför dig. I kväll vill Robert gå ut men jag vet inte riktigt om jag känner för det. Kanske öppnar det oerhört goda vinet som vi köpte på Tesco och ser vart kvällen tar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0