Människor

Just nu sitter jag på biblioteket.
Helt plötsligt kommer en lång man, väldigt, väldigt, väldigt tunnhårig med dom tjockaste och största glasögonen jag sett i hela mitt liv. Hans ögon är stora som tallrikar. Jag har sett honom här förr. Han går alltid runt med en lidlpåse. Han ställer sig vid bordet bredvid mig och vräker ut två gådispåsar och ett kakpaket en efter en hårt på bordet. Jag menar verkligen VRÄKER. Sen tittar han sig runt omkring som om någon ska hoppa upp bakom bushen och sno hans godis. Sedan sliter han ut stolen, sätter sig ner, öppnar påsen och häller i sig båda godispåsarna på mindre än en minut. Samtidigt kommer det förbi två knarkar-skottar (som det finns ganska gott om i den här stan)  och asgarvar åt honom och skriker något.
Sen fortsätter han och äter upp alla kakorna, reser sig upp och går. Allt detta på ca 3 minuter.
Mycket intressant

Kommentarer
Postat av: emma
2009-10-27 @ 08:47:02
Postat av: syster
2009-10-29 @ 19:52:10
URL: http://tilliew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0