Finbesök! Polisen!

Igår någon gång runt två snåret precis när jag hade tänkt att hoppa in i duschen så knackade det på dörren. Jag undrade vem det kunde vara eftersom jag inte väntade någon. När jag kollar ut genom kikhålet stod det två stora män i farstun och efter lite mer studerande såg jag att de bar västar där det stod Police. Jag öppnade dörren och dom sträckte fram ett papper, pekade på en man med en väldigt långt och konstigt namn och frågade om jag visste vem han var. Tydligen så hade han bott i vår lägenhet tidigare, så de bad om numret till vår hyresvärd. Jag frågade om vi skulle vara oroliga men de smålog bara och sa att det inte var någon fara.
Mysigt tycker jag, att de jagar en efterlyst man i våra kvarter, i vår trappuppgång, i vår lägenhet!

Kommentarer
Postat av: emma
2009-09-24 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0